اکبرپور: دلیل جدایی ام از استقلال مسائل مالی نبود / انگار تازه از فجر به استقلال آمده ام

سیاوش اکبرپور در باره بازگشت به استقلال و انگیزه هایی که برای فصل آینده دارد توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید.

بعد از دو سال دوری دوباره استقلالی شدی در این باره صحبت کن

خدارا شکر بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت در تبریز که البته آخر آن با موفقیت همراه بود، دوباره به استقلال برگشتم. برای این اتفاق مهم خیلی تلاش کردم و خوشحالم که سرانجام این اتفاق افتاد.

حالا که دوباره به خانه بازگشتی چه احساسی داری ؟

من بازیکن استقلال بودم و این تیم خانه من است. حالا که دوباره بازگشتم از انگیزه های زیادی برخوردار هستم و می خواهم دو سال دوریم را جبران کنم .

دو سال پیش که از استقلال رفتی، شایعاتی در باره جداییت به راه افتاده بود. به عنوان مثال بسیاری می گفتند تو به خاطر مسائل مالی به استیل آذین رفتی.

بله متأسفانه این شایعه به راه افتاده بود و فکر می کردند به خاطر مسائل مالی از استقلال جدا شده ام. جدایی من به خاطر یک سری اتفاقات بود که اگر می ماندم به صلاح نبود.

بارها از این موضوع صحبت کرده ای. چرا آن اتفاقات را که می گویی رسانه ای نمی کنی؟

رمانی که به استیل آذین و تراکتور رفتم، نمی خواستم از این اتفاقات صحبت کنم. زیرا آنوقت می گفتند سیاوش برای استقلال حاشیه سازی کرده است. حالا هم اگر بخواهم صحبت کنم، همه چیز به هم می ریزد و ۱۰ روز باید پاسخگوی جنال هایی باشم که به راه می افتد. جدا از این با استقلال هم قرار داد امضا کردم و حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست.

آنهایی که زمینه ساز جدایی تو از استقلال شدند را حلال کردی؟

من فردی نیستم که بخواهم دیگری را حلال کنم. هر چه بود گذشت و می دانم که عزت و ذلت دست خداست.

بازی رفت استقلال مقابل تراکتور را به یاد داری که هوادران علیه تو شعار دادند؟

بله آن روز هواداران استقلال به من لقب بی غیرت دادند. اتفاقی که زمان حضور خسرو حیدری در سپاهان هم برای او افتاد. البته هوادار حق دارد. زیرا می خواهد بازیکن خوب استقلال را در تیم خود ببیند. به این اتفاقات فکر نمی کنم. آنقدر انگیزه دارم که علاوه بر موفقیت در استقلال می خواهم به تیم ملی دعوت شوم تا مسافر جام جهانی باشم. باور کنید انگار تازه از فجر سپاسی به استقلال آمده ام و سال ۸۳ است.

خیلی ها اعتقاد دارند عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات از استقلال بهتر بوده و آن ها از شما جلوتر هستند.

بارها گفته ام اگر استقلال و پرسپولیس در روزهای خوب خود قرار داشته باشند، این موضوع به تیم ملی کمک خواهد کرد. به خصوص حالا که کی روش هم دراین باره دیدگاه خوبی دارد. اما نظرم این است که استقلال از پرسپولیس تیم تر است.

چرا این استدلال را داری؟

ببینید شرایط استقلال مثل ذوب آهن چند سال پیش است که بازیکنانش از یکدیگر شناخت کامل داشتند. همن استقلال حالا با تیمی که در لیگ هشتم قهرمان شدیم زیاد تفاوتی ندارد. از آن سال من ، صادقی، حیدری، برهانی،جباری، بیگ زاده و چند نفر دیگر کنار هم حضور داریم جدا از این بازیکنانی مثل عمرانزاده چندسالی است که کنار هم بازی می کنند. این ها دلایلی است که استقلال را تیم تر از پرسپولیس می کند.

فکر نمی کنی که استقلال در خط حمله دچار ترافیک است ؟

ما باید در سه جام بازی کنیم. همین پارسال دیدید که استقلال کهکشانی در مقطعی از فصل بازیکن کم داشت. جدا از این حضور زیاد بازیکن در پست های مختلف باعث می شود که انگیزه برای تمرین کردن و حضور در بازی صد چندان شود.

دوست داری در کدام منطقه از زمین بازی کنی؟

زمان مرفاوی در خط هافبک بازی می کردم و پارسال هم با توجه به نیاز تراکتور هافبک بودم. در خط حمله راحت ترم اما آماده ام تا در هر منطقه از زمین که کادر فنی صلاح بداند بازی کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین